Wednesday, April 18, 2012

ट्रकसाहित्य



  • "उकाली र ओरालीमा गुड्छ मेरो गाडी। चोखो माया लाइदेऊ कान्छी किनि दिउँला साडी" - ना २ ख २०८७
  • "ड्राइभरको जिन्दगी स्टेरिङको भरमा, एउटी ल्याउने मन थियो जेठी छ घरमा"  -बा १ ख ६१४२
  • "आँखाबाट आँसु आएपनि मुस्कान दिएर चढ, तिमी मेरी कान्छी बुढी भएनि भाडा दिएर झर"  -ना ३ ख ९८१६
  • "मान्छे कहाँबाट कहाँ पुगिसक्यो, पिइसक्यो ब्रमाण्ड तन्तनी। हामी नेपाली मख्ख छौं, समाई टुप्पी, जनै र कन्दनी" - ना २ ख ५१५४
  • "हेर्दा तिमी च्वाँक छौ मायालु, तर के गर्नु; लभलेटर चाहिँ अर्कैलाई लेख्छौ मायालु।"  -ना २ ख ७३०९ 
  • "कलम चले अक्षर बन्छ कवि बने कविता। धनी मररे श्रद्धान्जली गरिब मरे रमिता।" - ना २ ख २४६१
  • ."१३ को फूल ८९ को माला, पछाडि झुण्डिने ड्राइभरको साला"- को १ ख १३८९
  • "लक्ष्यबिनाको जिन्दगी, गन्तव्यबिनाको यात्रा सँधै अपूरो हुन्छ साथी" -ना ३ ख ९२७६
  • "तिमी छुट्टियौ रोएर के काम? दाग लागिसक्यो धोएर के काम? आफ्नो बनाइसक्यो उसले अब मलाई छोएर के काम?" -ना २ ख ८५३० 
  • "पसिनाले साटेको आधार हुँ म, जसलाई मैंले हँसाउनु छ। ढुङ्गा प्रहार नगर मलाई ंैले मजदुरलाई बचाउनु छ"- ना ३ ख ७४२०
  • "नेताज्यू, देखियो नयाँ नेपाल पनि। म त खाइइइइरन्छु नि !"  -ना ४ ख ३३८२ 
  • "टाढाबाट हिँडे वीरजञ्ज पुगेँ पथलैयामा भो श्रृङ्गार, बर्दिबासमा आँखा जुध्यो भारदहमा भो प्यार।" -ना २ ख २७६६
  • "गाडी स्पिडमा छ ब्रेक तर हान्न बाँकी छ। तिमी मेरी भइसक्यौ तर सिन्दुर हाल्न बाँकी छ"। -ना २ ख ५७५० 
  • "आँसु दिनेलाई हाँसो देऊ साथ दिनेलाई हात। माया दिनेलाई मुस्कान देऊ धोका दिनेलाई लात"  -ना ४ ख ७०२ 
  • "मुर्खहरूबाट प्रशंसाको राग सुन्नुभन्दा बुद्धिमानी व्यक्तिको गाली सुन्नु बेस" - ना ३ ख ८१३५
  • "पहाडको बाटो ड्राइभरको मर्म बुझेन कसैले, ट्रकमा जाऊँ है भनेको कान्छीलाई लगेछ बसैले" -ना ३ ख ७०६०
  • "मुसुक्क मस्की नहेर कान्छी हरनको तालैमा, अचेलको ड्राइभर उत्ताउलो हुन्छ किस खाला गालैमा" -ना २ ख ८२४८
  • "बादलमा बादल जुध्यो भने पानी पर्छ अरे, आँखामा आँखा जुध्यो भने लभ पर्छ अरे"
  • "किन्न पनि गारो भयो श्रीमतिलाई फरिया, पहाडमा गाडी पुग्दा निराश भए भरिया" 
  • "सबैजना एकोहोरिएपछि मेरो के लाग्छ? गणेशमानका भेडाहरूलाई मेरो सलाम छ।"
  • "फेविकोल गमले टाँस दर्‍होसँग जोड्ने भए, आइ लभ यु फिर्ता गर मलाई छोड्ने भए" 
  • "सतीले सरापेको यो देशमा, नेताहरू चिप्लेका छन् लिगलिगे रेसमा"
  • "म सडकको राजा तिमी मेरी मनकी रानि। गणतन्त्र नेपालमा के होला हाम्रो प्रेम कहानी"
  • "जनकपुरको माछा मलेखुमा पिस । अरूलाई मुस्कान ड्राइभरलाई किस "
  • "ब्रेक लगाए गाडी रोकिन्छ, कन्डम लगाए एड्स जोगिन्छ "
  • "गाडी चलाऊ होसमा , कन्डम लगाऊ जोसमा"
  • "जल्ने जलिरहन्छ, २३४२ चलिरहन्छ"
  • "ओ ब्रो बालै भएन, स्वास्नी पोइला गै थाहै भएन " 
  • "वान वान टर्निङ, वान वान वाइफ, ड्राइभरको जिन्दगी गोल्डेन लाइफ"
  • " तरुनी मुसुक्कै, पैसा भुसुक्कै "
  • " श्रीमती राख्नु टिपटप, दुइटा बच्चापछि फुलिस्टप "
  • " आँखा लाइस् कि जुत्ता खाइस"

No comments:

Post a Comment